Selasa, 18 Januari 2011

Menjana keuntungan melalui Pelaburan emas

Asalamualaikum....
Pelaburan emas menjadi perhatian masyarakat Malaysia masa kini. tidak hairan ia menjadi perbualan ramai orang di luar sana.. apa yang menariknya di samping kita menyimpan secara tidak langsung boleh menjalankan perniagaan.
Biasalah tugas saya membantu ejen-ejen rangkaian uncangemas memaksimumkan keuntungan melalui perniagaan emas..baru-baru ini saya telah mendapat maklumbalas dari ejen-ejen saya. yang paling menarik sekali ialah dari ejen saya di segamat johor iaitu en najib yang mengatakan inilah perniagaan paling ikhlas dibuat.
hanya berbual sahaja tentang pelaburan emas, berpuluh ribu orang membeli emas dengannya. ia memberikan satu impak yg baik katanya. selain itu, ada di kalangan kliennya yang dulu berkira jika ( kedekut) nk membeli sesuatu beribu-ribu ringgit melabur dalam emas.. itu yg menariknya kata beliau.
beliau yang juga mahir dalam perniagaan melalui internet sudah beberapa kali mencuba pelbagai jenis perniagaan sebelum ini. hasilnya kurang memberangsangkan di samping kos-kos yang tersembunyi yang tidak boleh di elakkan.
Ada seorang lagi ejen saya dari georgetown baru 2 hari menjadi ejen iaitu en khairulnidzar . saya hanya menceritakan beberapa teknik melalui perbualan telefon sahaja. selepas setengah jam, dia memberitahu saya bahawa telah menjual emas sebanyak 100g produk Publicgold..hebatttttttt..
itu baru call sahaja belum lagi jumpa..saya mengusiknya..tahniah untuk anda
Soalan yang sering di tanya kepada saya ialah mengapa pelaburan emas? di sini jawapan yg secara asasnya
1. Emas adalah pelaburan jangka masa sederhana dan panjang. Ia memang akan menguntungkan pelabur tetapi kena tahu tempoh masa yang perlu dibuat bagi pelaburan ini. Kesabaran penting kerana ia melibatkan proses menunggu harga emas naik dan turun.
2. Sifat harga emas adalah turun naik tetapi di dalam jangka masa panjang harganya akan bergerak naik.
3. Pelaburan emas tidak menjamin pendapatan tetap setiap bulan. Jika anda mahu menjana pendapatan setiap bulan maka pelaburan emas bukanlah jawapannya. Jawapannya ialah perniagaan emas. Ya! Anda kena berniaga emas + membuat pelaburan emas + teknik merempit emas (Pajak).
4. Pelaburan emas yang sebenar bukanlah dengan cara menyertai skim-skim pelaburan emas yang menawarkan pulangan lumayan. Ini kerana risiko adalah tinggi. Sudah banyak syarikat yang menawarkan pelaburan emas telah bungkus dan ramai yang telah kerugian besar.pelaburan yg sebenar ialah pembelian emas secara fizikal iaitu beli emas dapat emas.
5. Semakin banyak ilmu yang anda perolehi maka menjana pendapatan dengan emas akan menjadi lebih mudah. Justeru anda perlu rajin membaca dan bertanya. Jika anda menghadapi masalah anda boleh menghubungi saya.
Teknik-teknik menjana keuntungan dengan emas
1. Beli emas fizikal dan pegang selama yang mungkin sebagai aset.
2. Beli emas fizikal ketika harga rendah dan jual apabila harga tinggi
3. Buat pinjaman semaksimum mungkin dan beli emas fizikal.
4. Membuat keuntungan dengan emas fizikal (menggunakan teknik pajak)
5. Melabur sambil berniaga emas adalah perkara yang paling ” HEBAT “.
6. jual idea menggunakan emas.
apa tunggu lagi sediakan modal 20k sahaja. saya sedia untuk membantu. jika anda sayang duit simpan lah sampai beratus ribu yang nilainya semakin merosot.
dah tahu tapi tidak melaksanakan seperti ” berjalan kaki mengundur kebelakang ” hanya anda sahaja yang perlu melawan diri anda sendiri..
jika hanya terbayang kemewahan selama ini, sampai bilapun anda akan terus berangan-angan sebab tiada tindakan.
saya sudah buktikan anda bagaimana?

Diambil dari Uncangemas.net

Berminat hubungi Agen saya  Raja muhamad ( 0199143210)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.